Nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego
- data ogłoszenia: 2024-09-18
- ważne do: 2024-10-21
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- zarządzanie domenami, certyfikatami SSL – aktualizacja, odnowienia, migracje
- budowa baz danych do serwisów internetowych MLIM
- aktualizacja PHP, WordPress, wtyczek
- wykonywanie backupów serwisów internetowych MLIM oraz zarządzanie nimi
- optymalizacja SEM (tworzenie rekomendacji odnośnie optymalizacji technicznej stron oraz wykonywanie optymalizacji technicznej) serwisów MLIM
- umieszczanie treści w serwisach MLIM
- optymalizacja SEO (w tym analiz słów kluczowych oraz bieżące monitorowanie pozycji za pomocą narzędzi takich jak Ahrefs) serwisów MLIM
- link building (przygotowanie oraz realizacja strategii organicznego budowania bazy linków przychodzących, tworzenie anchorów)
- prowadzanie sklepu internetowego (dodawanie produktów, tworzenie opisów, aktualizacja, obsługa zamówień)
- opracowanie i aktualizacja polityk prywatności serwisów internetowych MLIM
- prowadzenie kampanii newsletterowych oraz analiza ich skuteczności
- tworzenie treści do mediów społecznościowych, w tym nagrywanie (kamera, aparat fotograficzny, smartfon), obróbka oraz montażu short social videos
- analiza skuteczności kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych
- wprowadzanie metadanych zdjęć
- tworzenie i umieszczanie opisów alternatywnych
- tworzenie i umieszczanie audiodeskrypcji
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe
- 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość obsługi programów graficznych (pakiet Adobe)
- znajomość CMS WordPress
- znajomość wymagań WCAG 2.1
- znajomość narzędzi Analytics
- znajomość narzędzi do analiz słów kluczowych
- znajomość narzędzi do tworzenia short social videos
- wiedza z zakresu komunikacji marketingowej
- znajomość najnowszych standardów i dobrych praktyk w zakresie bezpieczeństwa danych
- odpowiedzialność, terminowość, dokładność, komunikatywność
Wymagania dodatkowe
- podstawy HTML/CSS/PHP
- doświadczenie w tworzeniu audiodeskrypcji
- doświadczenie w tworzeniu napisów alternatywnych
- doświadczenie w tworzeniu metaopisów
- doświadczenie w obsłudze narzędzi AI
Warunki pracy
- rodzaj umowy − umowa o pracę
- wymiar czasu pracy − pełny etat
- miejsce pracy – Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu,
Kąpielowa 8
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia
i kwalifikacji - premie i nagrody
- możliwość korzystania z Funduszu Świadczeń Socjalnych
- dostęp do szkoleń
- pracę w funkcjonalnych i estetycznych warunkach, przy interesujących projektach unikatowej, jedynej w Polsce i pierwszej w Europie instytucji muzealnej profesjonalnie zajmującej się tradycyjnym instrumentarium muzycznym
- przyjazną atmosferę
Wymagane dokumenty
- cv
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- kwestionariusz osobowy kandydata
- własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
dane kontaktowe:
- Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
- Kąpielowa 8, 26-500 Szydłowiec
- + 48 48 617 17 89, email: biuro@muzeuminstrumentow.pl
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: tel.: 41 300 55 99 , e-mail: iod@czi24.pl
Dane osobowe kandydatów
- będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji
w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8 (w sekretariacie), przesłać pocztą lub drogą elektroniczną na adres: biuro@muzeuminstrumentow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.10.2024 r. z adnotacją: „Oferta na stanowisko: specjalista ds. marketingu internetowego w Dziale Edukacji i Promocji”
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Dokumenty do pobrania
oświadczenie kandydata do celów rekrutacyjnych
kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata