nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego
Data ogłoszenia: 2024-11-13
Ważne do: 2024-12-12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- tworzenie i umieszczanie treści w serwisach internetowych MLIM
- aktualizacja WordPress, wtyczek
- tworzenie treści do mediów społecznościowych, w tym nagrywanie (kamera, aparat fotograficzny, smartfon), obróbka oraz montaż short social videos
- analiza skuteczności kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych
- tworzenie i wprowadzanie metadanych zdjęć
- tworzenie i umieszczanie opisów alternatywnych
- tworzenie i umieszczanie audiodeskrypcji
- tworzenie i aktualizacja kalendarza wydarzeń muzealnych
- współorganizacja wydarzeń muzealnych
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe
- podstawowa znajomość CMS WordPress
- znajomość narzędzi do tworzenia short social videos
- wiedza z zakresu komunikacji marketingowej
- odpowiedzialność, terminowość, dokładność, komunikatywność
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi programów graficznych (np. pakiet Adobe)
- doświadczenie w tworzeniu audiodeskrypcji
- doświadczenie w obsłudze narzędzi AI
Warunki pracy
- rodzaj umowy − umowa o pracę
- wymiar czasu pracy − pełny etat
- miejsce pracy – Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu,
Kąpielowa 8
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia
i kwalifikacji - premie i nagrody
- możliwość korzystania z Funduszu Świadczeń Socjalnych
- dostęp do szkoleń
- pracę w funkcjonalnych i estetycznych warunkach, przy interesujących projektach unikatowej, jedynej w Polsce i pierwszej w Europie instytucji muzealnej profesjonalnie zajmującej się tradycyjnym instrumentarium muzycznym
- przyjazną atmosferę
Wymagane dokumenty
- cv
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- kwestionariusz osobowy kandydata
- własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
dane kontaktowe:
- Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
- Kąpielowa 8, 26-500 Szydłowiec
- + 48 48 617 17 89, email: biuro@muzeuminstrumentow.pl
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: tel.: 41 300 55 99 , e-mail: iod@czi24.pl
Dane osobowe kandydatów
- będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji
w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8 (w sekretariacie), przesłać pocztą lub drogą elektroniczną na adres: biuro@muzeuminstrumentow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.12.2024 r. z adnotacją: „Oferta na stanowisko: specjalista ds. marketingu internetowego w Dziale Edukacji i Promocji”
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.