dwupiętrowy nowoczesny szary budynek

Nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego

  • data ogłoszenia: 2024-09-18
  • ważne do: 2024-10-21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  • zarządzanie domenami, certyfikatami SSL – aktualizacja, odnowienia, migracje
  • budowa baz danych do serwisów internetowych MLIM
  • aktualizacja PHP, WordPress, wtyczek
  • wykonywanie backupów serwisów internetowych MLIM oraz zarządzanie nimi
  • optymalizacja SEM (tworzenie rekomendacji odnośnie optymalizacji technicznej stron oraz wykonywanie optymalizacji technicznej) serwisów MLIM
  • umieszczanie treści w serwisach MLIM
  • optymalizacja SEO (w tym analiz słów kluczowych oraz bieżące monitorowanie pozycji za pomocą narzędzi takich jak Ahrefs) serwisów MLIM
  • link building (przygotowanie oraz realizacja strategii organicznego budowania bazy linków przychodzących, tworzenie anchorów)
  • prowadzanie sklepu internetowego (dodawanie produktów, tworzenie opisów, aktualizacja, obsługa zamówień)
  • opracowanie i aktualizacja polityk prywatności serwisów internetowych MLIM
  • prowadzenie kampanii newsletterowych oraz analiza ich skuteczności
  • tworzenie treści do mediów społecznościowych, w tym nagrywanie (kamera, aparat fotograficzny, smartfon), obróbka oraz montażu short social videos
  • analiza skuteczności kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych
  • wprowadzanie metadanych zdjęć
  • tworzenie i umieszczanie opisów alternatywnych
  • tworzenie i umieszczanie audiodeskrypcji

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie wyższe
  • 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość obsługi programów graficznych (pakiet Adobe)
  • znajomość CMS WordPress
  • znajomość wymagań WCAG 2.1
  • znajomość narzędzi Analytics
  • znajomość narzędzi do analiz słów kluczowych
  • znajomość narzędzi do tworzenia short social videos
  • wiedza z zakresu komunikacji marketingowej
  • znajomość najnowszych standardów i dobrych praktyk w zakresie bezpieczeństwa danych
  • odpowiedzialność, terminowość, dokładność, komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • podstawy HTML/CSS/PHP
  • doświadczenie w tworzeniu audiodeskrypcji
  • doświadczenie w tworzeniu napisów alternatywnych
  • doświadczenie w tworzeniu metaopisów
  • doświadczenie w obsłudze narzędzi AI

Warunki pracy

  • rodzaj umowy − umowa o pracę
  • wymiar czasu pracy − pełny etat
  • miejsce pracy – Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu,
    Kąpielowa 8

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia
    i kwalifikacji
  • premie i nagrody
  • możliwość korzystania z Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • dostęp do szkoleń
  • pracę w funkcjonalnych i estetycznych warunkach, przy interesujących projektach unikatowej, jedynej w Polsce i pierwszej w Europie instytucji muzealnej profesjonalnie zajmującej się tradycyjnym instrumentarium muzycznym
  • przyjazną atmosferę

Wymagane dokumenty

  • cv
  • list motywacyjny
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  • kwestionariusz osobowy kandydata
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)

Dane osobowe

Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu

dane kontaktowe:

  • Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
  • Kąpielowa 8, 26-500 Szydłowiec
  • + 48 48 617 17 89, email: biuro@muzeuminstrumentow.pl
  • dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: tel.: 41 300 55 99 , e-mail: iod@czi24.pl

Dane osobowe kandydatów

  1. będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  2. nie będą udostępniane innym odbiorcom;
  3. będą przechowywane nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji;
  4. nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji
    w sprawie indywidualnej.

Kandydatom przysługuje prawo żądania

  1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
  2. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, ul. Kąpielowa 8 (w sekretariacie), przesłać pocztą lub drogą elektroniczną na adres: biuro@muzeuminstrumentow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.10.2024 r. z adnotacją: „Oferta na stanowisko: specjalista ds. marketingu internetowego w Dziale Edukacji i Promocji”

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Dokumenty do pobrania

oświadczenie kandydata do celów rekrutacyjnych 

obowiązek informacyjny

kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata